آموزش سی پلاس پلاس++C
زبان برنامه نویسی ++C (سی پلاس پلاس) یک زبان برنامه نویسی رایانه ای همه منظوره، شیء گرا، سطح بالا و چندرگه (که از برنامه نویسی رویه ای، تجرید داده ها و برنامه نویسی شیء گرا پشتیبانی می کند)، عمومی و با قابلیت های سطح بالا و سطح پایین میباشد. در این پکیج تمام مطالب گفته شده است و برای شروع به برنامه نویسی انتخاب مناسبی می باشد.
زبان برنامه نویسی ++C (سی پلاس پلاس) یک زبان برنامه نویسی رایانه ای همه منظوره، شیء گرا، سطح بالا و چندرگه (که از برنامه نویسی رویه ای، تجرید داده ها و برنامه نویسی شیء گرا پشتیبانی می کند)، عمومی و با قابلیت های سطح بالا و سطح پایین میباشد. در این پکیج تمام مطالب گفته شده است و برای شروع به برنامه نویسی انتخاب مناسبی می باشد.
این زبان دارای قابلیت های انواع داده ایستا، نوشتار آزاد، چندمدلی، معمولاً زبان ترجمه شده با پشتیبانی از برنامه نویسی ساخت یافته، برنامه نویسی شیء گرا، برنامه نویسی جنریک است. ++C به همراه جد خود C از پرطرفدارترین زبان های برنامه نویسی تجاری هستند.
زبان ++c یک زبان سطح میانی در نظر گرفته می شود. این زبان دارای قابلیت زبان های سطح بالا و پایین به صورت همزمان است.
شامل مباحث
بخش اول ساختار کلی برنامه های سی و سی پلاس پلاس
ویژگی ها و صفات سی و سی پلاس پلاس
ساختار سی و سی پلاس پلاس
دستور شرطی IF
معرفی اجمالی تابع در سی پلاس پلاس
بخش دوم متغیر ها و ثابت ها
شناسه ها
انواع داده
پیشوند های تغییر دهنده نوع
مقادیر ثابت
خواندن و نوشتن داده های عددی
خواندن و نوشتن داده های کاراکتری
خواندن و نوشتن رشته ها
کاربرد Define و Const در تعریف ثابت ها
مقدار دهی اولیه متغیر ها
بخش سوم عملگر ها و عبارات
عملگر جایگزینی
اپراتور های ریاضی (دوتایی و یکتایی)
عملگر های رابطه ای و منطقی
اپراتور شرطی ?
اولویت عملگر ها
توابع ریاضی معروف
بخش چهارم دستورات کنترلی
دستور If else
If های تودرتو
If Else های نردبانی
دستور switch
While
Do while
For
حلقه های تو در تو
Countinue & break
return
exit
بخش پنجم آرایه ها و رشته ها
آرایه های یک بعدی
آرایه های چند بعدی
رشته ها
بخش ششم اشاره گر ها
مفهوم اشاره گر
عملیات بر روی اشاره گر
اشاره گر به اشاره گر ها
5 کاربرد اشاره گر ها
بخش هفتم توابع
تعریف و فراخوانی
روش های فراخوانی توابع
فرستادن آرایه و رشته به تابع
توابع بازگرداننده اشاره گر
متغیره ای محلی و سراسری
پارامتر های ثابت
کلاس های حافظه
اشاره گر به تابع
توابع بازگشتی
بخش هشتم
گونه شمارشی
استراکچر
بخش نهم ورودی خروجی در سی پلاس پلاس
بخش دهم کار با فایل در سی پلاس پلاس
کلاسر های باز و بسته کردن فایل
نحوه خواندن و نوشتن در فایل
باز و بسته کردن فایل
کلاس و شی گرائی
کار با فایل های دودویی
درخت نویسی
لیست پیوندی یک طرفه
لیست پیوندی دوطرفه
گرافیک
کار با صدا
طراحی بازی
توجه: کسانی که می خواهند برنامه نویسی رو اصولی وبه صورت حرفه ای یادبگیرند برای شروع از این زبان استفاده کنند
برنامه نویسی سی پلاس C درخت و اشارگر
گرافیک در سی پلاس پلاس
نحوه ی ساخت یک برنامه ساده در سی پلاس پلاس
ساخت یک برنامه ساده با حلقه for
ساخت برنامه ای برای چاپ سری فیبوناچی
آموزش حلقه ی while
ساخت برنامه ای برای تشخیص عدد اول
استفاده از دستور switch
ساخت برنامه ای برای تشکیل شکل لوزی
آموزش آرایه ها و نحوه ی استفاده از آن
الگوریتم برعکس چاپ شدن یک مجموعه
الگوریتم مشخص کردن تام بودن یک عدد
الگوریتم مشخص کردن تام بودن یک عددپروژه ی ساخت یک ماشین حساب
چاپ ستاره با نمایش مثلثی به اندازه دلخواه در خروجی
مفهوم کلاس و اشیاء
مفهوم شی گرایی
رحیم لطفی
-
طول دوره
1 قسمت -
فصل ها
1 -
دانشجویان
1 -
زبان
فارسی -
سطح آموزش
متوسط -
وضعیت دوره
کامل -
مدت زمان
16ساعت -
حجم
1.3G